Praktische informatie DEN Conferentie 2023
Op 1 & 2 juni vindt de DEN Conferentie 2023 plaats via het platform Let’s Get Digital. Op deze pagina vind je de veel gestelde vragen en praktische informatie over de conferentie.
Inloggegevens
Na aanschaf van een ticket ontvang je een link voor de online omgeving en wachtwoord via het mailadres noreply@letsgetdigital.com (Opent een externe link) en afzender DEN.
Login kwijt
Heb je nog geen login gegevens ontvangen? Een uur voor aanvang krijgt iedereen nogmaals de persoonlijke logingegevens. Heb je het nog niet ontvangen? Neem dan contact op met communicatie@den.nl.
De beste browser om te deelnemen
De omgeving is het beste te beleven via de Google Chrome browser.
Programma bekijken
Na aanschaf van een ticket heb je een mail gekregen met een persoonlijke link naar het conferentie platform. Je komt dan direct in de ‘lobby’ terecht. Links onderaan vind je de knop naar het programma. Klik een programma-onderdeel aan en vervolgens op ‘betreden’ om deel te nemen aan de sessie.
Chatten met andere deelnemers
Wil je met andere deelnemers kletsen? Dat kan! Ga in de online omgeving naar het hoofdmenu en klik op ‘Deelnemers’. Klik iemand aan of zoek via de zoekbalk op naam, functie of bedrijfsnaam. Je kunt ook filteren op connectie en status.
Praten aan een netwerktafel
Liever met acht mensen aan een tafel kletsen over een specifiek onderwerp? Ga dan naar het menu, klik op ‘Netwerktafels’ en schuif aan.
Speeddates
Aan het eind van de eerste dag kan je speeddaten! Ga naar de speeeddate-sessie, dan word je automatisch aan een andere deelnemer gekoppeld. Je date duurt twee minuten. Daarna switch je weer naar een volgende date. Het is een videocall.
Jouw persoonlijke timetable
Wil je goed voorbereid de conferentie in? Stel dan alvast je persoonlijke programma samen. Ga in de conferentie omgeving op de homepage naar 'Programma'. Bekijk de onderdelen en bepaal waar jij naartoe wil. Druk vervolgens op de ster bij jouw favoriete programma-onderdeel en jouw persoonlijke timetable wordt gemaakt. Deze kun je terugvinden via de homepage bij de knop ‘Persoonlijk programma’.
Technische hulp
Doet je microfoon of camera het niet? Kan je geen favoriet programma samenstellen? Neem dan rechtstreeks contact op met de technische helpdesk van het platform Let’s get Digital. Ga naar de homepage en klik bovenaan in de menubalk op Help. Daar vind je de meest gestelde vragen en de chat met de helpdesk.
Vragen over programma
Heb je inhoudelijke vragen over het programma? Mail dan naar communicatie@den.nl (Opent een externe link).
Vragen aan de sprekers
Bij de meeste programma-onderdelen hebben we een live Q&A met de sprekers aan het einde van een sessie. Stel jouw vraag aan de sprekers via de Q&A. Zit er een vraag bij die je interessant vindt? Geef die dan een stem. De vraag met de meeste stemmen, stellen we sowieso aan de spreker.