Priscilla Vaas

Marketeer & digitale toegankelijkheid

Priscilla Vaas is marketeer en verbetert de toegankelijkheid van de digitale dienstverlening van DEN en brengt helder in kaart wat het betekent om te voldoen aan de wet- en regelgeving rondom digitale toegankelijkheid. Daarnaast zorgt zij dat het bereik van DEN wordt vergroot en dat de loyaliteit en betrokkenheid wordt verhoogd zodat cultuurprofessionals meegenomen kunnen worden in het proces van digitale transformatie.

Over Priscilla

Priscilla heeft vele jaren ervaring in de culturele sector als corporate en campagne marketeer. Ze werkte jaren bij Het Nationale Toneel, daarna Het Nationale Theater. Ze ontwikkelde vele voorstellingcampagnes, nieuwe huisstijlen en websites voor deze organisatie. Hierna is zij gaan freelancen bij grote en kleine theater- en dansgezelschappen en werkt ze jarenlang als online expert bij Amsterdam Light Festival waar ze de nieuwe website en meerdere ticketshops opzette.

Bij DEN ontwikkelde Priscilla de nieuwe DEN huisstijl, strategie en website en deelt ze haar kennis over goed opdrachtgeverschap. Daarnaast specialiseerde zij zich in digitale toegankelijkheid. Wat betekenen de toegankelijkheidsnormen voor DEN en voor de sector?

Met Priscilla’s technische kennis verbetert ze de website van DEN continu en neemt ze de rest van het team mee in de nieuwste online ontwikkelingen.

Ontdek de laatste digitale trends in de cultuur sector

Ontvang iedere maand onze nieuwsbrief met tips, kennis en inspiratie over de digitale transformatie in cultuur.