Open Coffee publieksdata 25 januari 2022

Tijdens een digitale Open Coffee op 25 januari 2022 vertelden verschillende mensen over hun projecten rondom het gebruik van publieksdata. In deze registratie kun je de gesprekken nog eens terugkijken. 

90 min. kijken

Dit is een artikel van Taskforce Publieksdata. Artikelen van de Taskforce worden gehost op de website van DEN.

Mariska van Elsen (hoofd cultuurparticipatie bij Rotterdam Festivals) vertelt over het Culturele Doelgroepenmodel. Bert van Loon (Independent Strategist) licht zijn handreiking Gebruik van publieksdata toe. Marjolein van der Meer en Johan Kolsteeg hebben het over nieuw publiek. Frederik Fabricius (International Business Development Manager) praat over de Case Study van The Audience Agency in Zweden. Tot slot praten Maaike Verberk (voorzitter Taskforce Samenwerkingsverband Publieksdata en directeur DEN) en Coen van der Poll (eigenaar Peppered) over de belangrijke ontwikkelingen op het gebied van publieksdata.

Open Coffee

Deel dit artikel

Ontdek de laatste digitale trends in de cultuur sector

Ontvang iedere maand onze nieuwsbrief met tips, kennis en inspiratie over de digitale transformatie in cultuur.