E-magazine #2: Meer met publieksdata
Een stappenplan over werken met publieksdata, samenwerken binnen de EU, een update over het Culturele Doelgroepenmodel, een maker aan het woord: het is een greep uit de onderwerpen die aan bod komen in de tweede editie van het e-zine ‘Meer met publieksdata’.
Je publiek beter leren kennen, nieuwe doelgroepen aanboren, wensen en verwachtingen in kaart brengen, het verdienvermogen vergroten: slimmer gebruik van publieksdata maakt dit allemaal mogelijk. De Taskforce Publieksdata werkt aan diverse projecten en initiatieven om de kennis en kunde hierover te vergroten en ervoor te zorgen dat de culturele sector gezamenlijk belangrijke stappen zet. Want in deze tijd van digitalisering is werken met publieksdata voor elke culturele instelling van belang. Van brancheorganisatie tot concertpodium, van museum tot festival, van dorpstheater tot bibliotheek.
Dit is een artikel van de Taskforce Publieksdata. DEN is voorzitter van deze taskforce. Meer weten? Kijk op publieksdata.nl
Meer met publieksdata
Lees in het e-zine ‘Meer met publieksdata’ (Opent een externe link) meer over de plannen, acties en adviezen van de taskforce, maar ook over inspirerende voorbeelden. Deel dit digitale magazine met anderen binnen jouw organisatie en je netwerk. Werken met publieksdata is relevant voor marketeers, maar raakt ook andere werkzaamheden.
Wil je continu up-to-date blijven? Volg ‘Meer met publieksdata’ ook via LinkedIn (Opent een externe link).