Digitale strategie: welke training past bij mijn organisatie?
Wil je aan de slag met een Digitale Strategie? Wij helpen je op weg met de stappen die je hierin kunt zetten. Digitale ontwikkeling is voor culturele organisaties belangrijk om relevant te blijven voor bestaand en nieuw publiek. Een digitale strategie helpt je om deze kansen optimaal en structureel te benutten. Wanneer gaat jouw organisatie aan de slag met een digitale strategie?
De DEN academie biedt training aan om jouw organisatie op weg te helpen met een digitale strategie. Bekijk en vergelijk hieronder welke van deze twee vormen, een e-learning of incompany workshop, van digitale strategie het best bij jouw organisatie past.
Praktische informatie:
E-learning | Incompany workshop | |
Duur: | 2 dagen flexibel in te delen. | 6 uur. |
Kosten: | 150 euro (excl. BTW). | 1250 euro (excl. BTW), tot eind 2024 750 euro korting! |
Locatie: | Online leerplatform DEN Academie. | Op locatie bij eigen organisatie. |
Deelnemers: | Bedoeld voor 1 persoon. | Max. 7 personen. |
Na de...
E-learning | Incompany workshop | |
|
|
Kies deze optie als je....
E-learning | Incompany workshop | |
|
|
Ga aan de slag met de ontwikkeling van een digitale strategie
De DEN Academie biedt training aan voor jouw organisatie op het gebied van het ontwikkelen van een digitale strategie.
Plan een incompany workshop - op locatie bij jouw organisatie- met je collega's of volg de e-learning in jouw eigen tijd en tempo.