
Digitale strategie: welke training past bij mijn organisatie?
Wil je aan de slag met een Digitale Strategie? Wij helpen je op weg met de stappen die je hierin kunt zetten. Digitale ontwikkeling is voor culturele organisaties belangrijk om relevant te blijven voor bestaand en nieuw publiek. Een digitale strategie helpt je om deze kansen optimaal en structureel te benutten. Wanneer gaat jouw organisatie aan de slag met een digitale strategie?
De DEN academie biedt training aan om jouw organisatie op weg te helpen met een digitale strategie. Bekijk en vergelijk hieronder welke van de trainingsvormen, een e-learning of incompany workshop, het best bij jouw organisatie past.
E-learning
Duur: 2 dagen flexibel in te delen.
Kosten: 150 euro (excl. BTW).
Locatie: Online leerplatform DEN Academie.
Deelnemers: Bedoeld voor 1 persoon.
Het beste resultaat behaal je wanneer meerdere disciplines in de organisatie de e-learning doen.
Na de e-learning:
- heb je een digitale ambitie met doelen en acties op papier gezet.
- ben je nog meer gemotiveerd om je digitale ambities waar te maken in de praktijk.
- weet je wat de eerstvolgende stappen zijn om tot een digitale strategie te komen.
Je kiest voor de e-learning als je:
- je zelf de ruimte en het mandaat hebt om het geleerde in je organisatie te brengen.
- in eigen tempo aan de slag wilt.
- je aan de slag wilt met praktische opdrachten.
- wilt leren op het moment dat het jou uitkomt op jouw tempo.
- herhaling bij de hand wilt houden: altijd toegang en mogelijkheid om onderdelen terug te kijken.
Incompany workshop
Duur: 6 uur.
Kosten: vanaf 750 euro (excl. BTW).
Locatie: Op locatie bij eigen organisatie.
Deelnemers: Max. 7 personen.
Het beste resultaat behaal je wanneer verschillende disciplines uit de organisatie aansluiten.
Na de incompany workshop:
- weet je de basis voor een digitale strategie;
- je weet hoe digitale transformatie bijdraagt aan jullie kernwaarden en publiek en hoe het innovaties aanjaagt;
- heb je een gezamenlijke digitale ambitie geformuleerd;
- heb concrete digitale doelen vastgesteld;
- je hebt (digitale) activiteiten geformuleerd om mee aan de slag te gaan.
Je kiest voor de incompany workshop als je:
- samen met je collega's een digitale strategie wilt formuleren en gezamenlijk draagvlak wilt creëeren;
- een dag gefocust aan de slag wilt;
- onder begeleiding van professionele trainer wilt werken;
- samen directe interactie zoekt;
- graag begeleiding wilt om het geleerde in de organisatie te brengen.
Ga aan de slag met de ontwikkeling van een digitale strategie
De DEN Academie biedt training aan voor jouw organisatie op het gebied van het ontwikkelen van een digitale strategie.
Plan een incompany workshop - op locatie bij jouw organisatie- met je collega's of volg de e-learning in jouw eigen tijd en tempo.